DOSTAWA, ZWROTY I REKLAMACJE
Dostawa
Zamówienia złożone w sklepie www.babawrap.pl realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost lub InPost Paczkomaty
- Paczkomat 13,99zł (czas dostawy 2-3dni robocze)
- InPost kurier 16,49zł (czas dostawy 2-4 dni robocze)
- wysyłamy zagranicę po ustaleniu kosztów wysyłki (prosimy o kontakt na: kontakt@babawrap.pl
Zwroty
Chcesz zwrócić Babę? Oczywiście przysługuję Ci prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia. Jeśli minęło więcej niż 14 dni od otrzymania zakupionego produktu, niestety towar nie podlega zwrotowi. Aby dokonać zwrotu, towar musi być nowy, nie może nosić znamion użytkowania, prania oraz musi być dobrze zabezpieczony przed uszkodzeniami w transporcie. Formularz zwrotu możesz pobrać TUTAJ. Wypełnij go i odeślij na adres podany w formularzu z dopiskiem ZWROT. Jeśli Twój zwrot zostanie zatwierdzony, niezwłocznie dokonam przelewu środków na wskazany przez Ciebie nr konta. Pamiętaj, że wysyłasz Babę na swój koszt.
Adres do zwrotu:
Marcin Batko
ul. Bojanowskiego 11/1
39-310 Radomyśl Wielki
Reklamacje
Chcesz zareklamować Babę? Oczywiście. Formularz reklamacyjny możesz pobrać TUTAJ. Wypełnij go i odeślij na adres podany w formularzu z dopiskiem REKLAMACJA. Na pewno wspólnie uda nam się znaleźć satysfakcjonującą Cię rekompensatę. Jeśli Twoja reklamacja zostanie zatwierdzona poinformuję Cię o decyzji. Reklamacji nie podlegają uszkodzenia wynikające z niewłaściwego użytkowania Baby.